بررسی ارور یخچال ساید بای ساید 30 فوت سامسونگ
نوشته شده توسط : lg

بررسی ارور یخچال ساید بای ساید 30 فوت سامسونگ

کد خطا یا ارور ۴e یخچال ساید بای ساید 30 فوت سامسونگ

این ارورنشان ­دهنده خرابی سنسور دیفراست فریزر می باشد. در خیلی از موارد، جایگزینی این قطعه تنها روش ممکن می باشد. با این وجود، این خطا امکان دارد به خاطر سیم های شل شده باشد. سیم ها را بررسی کرده و در صورت نیاز اصلاح کنید. اگر مورد پیش آمده این چنین باشد، ارورایجاد شده می تواند حل شود.

کد خطا یا ارور ۵ و ۵e یخچال سامسونگ

این ارور نشان دهنده خرابی سنسور دیفراست فریزر و/ یا قطعی برق می باشد. نخست تلاش کنید که با ری استارت چندباره یخچال خود ارور را حل کنید. اگر اینکار جواب نداد، سنسور یخزدایی فریزر خود را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

ارور ۵ به ایرادی در یخ ساز دستگاه اشاره می کند. خود دستگاه و مهار سیم ها را بررسی کنید. در صورت نیاز، دستگاه را از کار انداخته و هر بخش را بطور جداگانه چک نمایید. اگر در صورت سرهم بندی مجددا و نصب آن هیچ بهبودی ندیدید، به فکر عوض کردن یخچال خود باشید.

یخچال سامسونگ

کد خطا یا ارور ۶e یخچال سامسونگ

این مورد ارور سنسور دمای محیط است که امکان دارد بعد از قطعی برق اتفاق بیافتد. برای حل آن کلیدهای Power Freeze و Power Cool (یا دو کلید بالا سمت راست و چپ، اگر پنل یخچال ساید بای ساید 30 فوت شما گوناگون میباشد) را همزمان فشار دهید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ ثانیه نگه دارید. معمولا همین ری استارت کردن ساده، یخچال سامسونگ را به کارکرد عادی خود باز می گرداند.

کد خطا یا ارور ۸e یخچال سامسونگ

این ارور به علت خرابی سنسور یخ ساز اتفاق میوفتد. عموما این بدین معناست که سنسور دچار قطعی شده و یا کار نمی کند. سیم کشی و خود سنسور را بررسی نمایید. امکان دارد نیاز باشد که کل این قسمت و یا بخشی از آن را عوض کنید. در حالتی که به راهنمایی بیشتر برای تعمیر یخچال خود نیاز داشتید با نمایندگی سامسونگ توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید




:: برچسب‌ها: برد یخچال فریزر سامسونگ , فن موتور یخچال سامسونگ , خرابی فن یخچال سامسونگ , تعویض هیتر یخچال سامسونگ , تعویض چراغ یخچال سامسونگ , تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ , تعویض بوگیر یخچال سامسونگ , تعویض المنت یخچال فریزر سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: