ارور یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AW204
نوشته شده توسط : lg

ارور یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AW204

ارور E20 یخچال بوش

ارور E20 در یخچال بوش مدل KAG90AW204 نشان دهنده وجود ارور و مشکل  بین برد الکتریکی اصلی دستگاه و برد اصلی دیسپلی یخچال بوش می باشد. در این حالت اطلاعات و دستورات به درستی از برد الکتریکی دریافت نمی شود. امکان دارد دیسپلی یخچال در  نشان دادن دما یخچال و فریزر دچار ایراد شود. همچنین امکان دارد اطلاعات ضروری دیگر از برد الکتریکی اصلی یخچال دریافت نشود. ایراد را به تکنیسین تعمیر یخچال بوش ارجاع دهید. اگر در تهران یا کرج هستید با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

ارور E21 یخچال بوش

ارور E21 در یخچال بوش مدل KAG90AW204 نشان دهنده وجود ایراد در ارتباط بین برد الکتریکی اصلی یخچال و یخساز یا دیسپنسر آب می باشد. در این صورت امکان دارد یخساز یا دیسپنسر آب به صورت مقطعی کار کند. یا کلا کار نکند. یا خاموش روشن شود. در هر صورت ایراد جدی می باشد و باید حتما تکنیسین تعمیر یخچال بوش یخچال را تعمیر نماید. ارور E21 یکی از از ارور یخچال بوش می باشد که اهمیت بالایی است.

فریزر بوش

ارور F1 یخچال بوش

ارور F1 در یخچال بوش مدل KAG90AW204 بیانگر خراب شدن سنسور فریزر می باشد. سنسور فریزر اطلاعات مهمی از سالم بودن و دمای داخل فریزر را به برد اصلی دستگاه منتقل می نماید. سنسور فریزر باید تعویض گردد. در غیر این صورت امکان دارد دمای فریزر اصلا درست نشان داده نشود. بهترین روش برای رفع ایراد شما این است که با تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال بوش تورب سرویس تماس بگیرید..

ارور F3 یخچال بوش

ارور F3 در یخچال بوش مدل KAG90AW204 نشان دهنده وجود خطا در سیستم دیفراست یا یخ زدایی می باشد. ارور F3 نشان می دهد که هنگام دیفراست بیشتر از اندازه معمول بوده است. امکان دارد سنسور دیفراست ایراد پیدا کرده باشد. همچنین المنت و ترموفیوز نیز امکان دارد معیوب شده باشد. یکی از نشانه های ارور F3 این می باشد که یخچال یا فریزر گرم می باشد. و سرمای مورد نظر را ندارد.

ارور  R1 یخچال بوش

ارور R1 در یخچال بوش مدل KAG90AW204 نشان دهنده خراب شدن سنسور یخچال می باشد. سنسور یا حسگر یخچال باید تعویض گردد. تعویض سنسور یخچال بوش مدل KAG90AW204 کار فنی و تخصصی می باشد. برای انجام بهتر و مطمئن حتما با تکنیسین تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید. اگر سنسور یخچال تعویض نگردد سبب می شود عملکرد یخچال کاهش یابد




:: برچسب‌ها: بوش سرویس , یخچال قرمز بوش , تعویض فیلتر یخچال بوش , خدمات پس از فروش بوش , سرویس بوش , ضمانت بوش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: