نوشته شده توسط : lg

نوفراست و دیفراست یخچال فریزر پارس چیست؟

در لوازم خانگی نوفراست هوای سرد در اطراف فریزر به وسیله یک فن پخش می شود. در وسایل سرمایشی مدرن دستگاه تبخیر در پشت قفسه های غذا تعبیه شده است و وقتی به درستی کار کند قطره عای کوچک یخ روی دیواره پشتی دیده می شود در صورتی که در سیستم دیفراست امکان دارد اب دیده شود..

 

 

یخچال فریزرهای دیفراست پارس

در یخچال هایی که برفک می زند و در اصطلاح عمل دیفراست یا یخ زدایی انجام نمی گیرد می گویند یخچال فریزر پارس با برفک است. و اینگونه یخچال ها را یخچال فریزرهای معمولی می گویند. بیشتر یخچال های قدیمی و معمولی دارای برفک بودند و عمل یخ زادیی را انجام نمی دادند. در یخچال های امروزی و یخچال های ساید بای ساید پارس همه مدل ها بدون برفک می باشد و دارای حالت یخ زدایی می باشند. این پروسه به حالت دوره ای و هر موقع که یخچال برفک بگیرید المنت های گرم کننده داخل یخچال فریزر پارس شروع به فعالیت می کنند و برفک را آب می کنند.

برفک گیری اتومات

در این نوع از یخچال فریزرهای دیفراست، طراحی به گونه ای صورت گرفته است که برفک ها به صورت اتوماتیک آب می شود و از لوله خروجی، وارد ظرف تبخیر روی موتور می شود. در این قسمت، آب موجود به وسیله گرمای موتور یا کمپرسور یخچال بخار می گردد.

تعمیر فریزر

مقایسه یخچال فریزرهای دیفراست با نوفراست پارس

     در یخچال های نوفراست از آنجایی که برفک ها به شکل اتومات آب می شود و در نتیجه برفکی تولید نمی گردد در نتیجه نیازی نیست که به صورت طولانی مدت یخچال فریزر پارس را خاموش کنید در نتیجه سرمای درون یخچال فریزر زیاد از بین نمی رود و برای سرد کردن مجدد فضای درون یخچال، نیازی به فعالیت زیاد کمپرسور یخچال فریزر پارس نخواهد بود.

     مزیت یخچال فریزر پارس دیفراست نسبت به نوفراست این است که اگر در محلی زندگی می کنید که مدام برق قطع می شود، وجود برفک روی مواد  غذایی کمک می کند که سرمای ماده غذایی در طول زمان نبود برق دیرتر از بین برود و در نتیجه ماده غذایی فاسد نشود. این مسئله به ویژه در هنگامی که قصد سفر دارید و می خواهید در طول سفر، ماده غذایی منجمد بماند، اهمیت بیشتری دارد.

عوامل موثر بر افزایش طول عمر یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای پارس

    به هیچ عنوان یخچال فریزر یا ساید بای ساید پارس خود را در معرض تابش مستقیم خورشید و در کنار وسایل گرم کننده همانند اجاق گاز نگذارید.

    در زمان جابجایی یخچال و فریزر پارس، حتما حداقل 2 ساعت قبل یخچال فریزر پارس را از برق بکشید و پس از انتقال به محل جدید، تا دو ساعت باز هم یخچال و فریزر پارس را به برق نزنید.

    یخچال فریزر پارس خود را به موقع نظافت کنید اجازه ندهید یخچال پارس زیاد کثیف شود و یا زیاد برفک بزند.

    فاصله یخچال و فریزر پارس را با دیوار رعایت کنید. حداقل فاصله باید 10 سانتی متر باشد.

    چیدمان مواد غذایی در یخچال فریزر پارس را متناسب با نوع ماده غذایی و نیازشان به سرما تنظیم کنید تا فشار زیادی به کمپرسور یخچال پارس وارد نشود.

    بار یخچال پارس باید متناسب با اندازه یخچال باشد. افزایش بار بیشتر از حجم فضای درونی یخچال فریزر پارس ، منجر به فشار زیاد به موتور و احتمال سوختن آن می شود و می دانید که تعمیر یخچال فریزر پارس امکان دارد که شما را حداقل یک روز بدون یخچال و فریزر پارس کند و این یک معضل بزرگ است.




:: برچسب‌ها: تعمیر یخچال در منزل , تعمیر یخچال نارمک , تعمیر یخچال در شهرک غرب , تعمیر یخچال در منزل , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیرات تخصصی یخچال , ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: