نوشته شده توسط : lg

دلیل کم شدن فشار آب یخچال ساید بای ساید اسنوا

این دلایل عبارتند از:

1.  فیلتر آب یخچال فریزر ساید بای ساید

اگر فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید اسنوا خود را بیش از یک سال است که تعویض نکرده اید بیشترین احتمال کاهش فشار آب مسدود شدن فیلتر یخچال ساید بای ساید اسنوا باشد که در این صورت نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید می باشد .

2. درجه حرارت فریزر اسنوا

اگر یخ ساز کار نمی کند چک درجه حرارت از فریزر. اگر درجه حرارت فریزر بالاتر از 10 درجه F. (-12C) یخ ساز به درستی کار نخواهد کرد. این عمل به بهترین هنگامی که دمای فریزر است بین 0 و پنج درجه فارنهایت (-18 به -15C) تنظیم شده است. اگر دمای فریزر بیش از اندازه بالا است مطمئن شوید کویل کندانسور تمیز است و فن کندانسور در حال کار برای خنک کردن کندانسور و کمپرسور. سیم پیچ اواپراتور برای یخ زدگی را بررسی کنید. اگر سرما بیش از اندازه است ساخته شده است تا هوا می تواند از طریق سیم پیچ گردش و شما نیاز به بررسی اجزای یخ زدایی برای یک شکست.

3. دریچه ورودی هوا آب

اگر یخ ساز یخچال ساید بای ساید اسنوا شیر ورودی آب کار نمی کند امکان دارد معیوب باشد. شیر ورودی آب یک شیر الکترو مکانیکی است. سیم پیچ می تواند برای تداوم نشان می دهد و هنوز هم آب اجازه از طریق نیست.

فریزر

4. یخ ساز مجمع

اگر یخساز کار نمی تواند آن را که مجمع یخ ساز خود را معیوب است. به دمای فریزر باید بین 0-5 درجه برای یخ ساز به چرخه درستی باشد. اجزاء متعددی هستند در ماژول کنترل از یخ ساز است که می تواند شکست وجود دارد و بسیاری از آنها به طور جداگانه به فروش می رسد. همچنین، یخ که طول عمر نسبتا کوتاه و پس از آن امکان دارد به ارزش ثابت است. اگر دیگر، قطعات ساده تر مانند شیر ورودی آب یا بازوی خاموش را رد کرد، و تنها چیزی که باقی مانده یخ ساز خود است، جایگزین کردن آن به عنوان یک واحد.

5. فشار آب کم از خانه عرضه

اگر ساز یخ است فشار آب در خانه کار نمی کند امکان دارد خیلی کم است. شیر ورودی آب که به ساز یخ منابع آب طراحی شده است برای کار با حداقل 20 PSI فشار آب.

6. سوئیچ درب

اگر یخساز یخچال ساید بای ساید اسنوا ر کار نمی کند، سوئیچ درب امکان دارد معیوب باشد. هنگامی که درب فریزر را باز کرد آیا کلید درب فریزر می کند دو چیز، آن را در نور در فریزر تبدیل می شود و خاموش می شود یخ ساز و تلگراف. اگر سوئیچ درب نتواند تلگراف روشن نمی خواهد. سوئیچ می تواند برای تداوم با اهم متر چک می شود. اگر آن را تداوم ندارد باید جایگزین شود.

7. یخ انجمن کنترل سطح

اگر ساز یخ است سطح یخ برد کنترل کار نمی کند امکان دارد معیوب باشد. یخچال ساید بای ساید اسنوا با یک پرتو نور مادون قرمز مجهز به شناسایی سطح یخ در سطل یخ. به عنوان سطح یخ به بالا می رسد، پرتو قطع می شود و ساز یخ خاموش است. به عنوان یخ استفاده شده است تا و سطح یخ قطره زیر پرتو، ساز یخ شروع می شود تا دوباره. اگر هیئت مدیره کنترل سطح یخ می افتد، ساز یخ را متوقف خواهد




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال نارمک , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال در منزل , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر یخساز یخچال , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: