راه حل رفع نشتی آب یخچال فریزر هایسنس
نوشته شده توسط : lg

راه حل رفع نشتی آب یخچال فریزر هایسنس

در صورت عدم وجود مشکل مربوط به لوله آب، بهتر است که پیچ شیر آب را هم بررسی کنید. لوله های جریان آب یخچال هایسنس اصلی ترین دلیل برای بوجود آمدن چنین حالتی هستند. تعویض لوله در درجه اول می تواند برای شما بسیار راهگشا باشد. بررسی لوله تخلیه یخچال و چک کردن راه آن باعث می شود تا در رفع نشتی آب بهتر عمل کنید. محل تخلیه در هر دستگاه متفاوت است. با این حال اگر آن را پیدا کنید و مسیر آن را به کمک آب گرم تمیز کنید بهتر می توانید مطمئن شوید که مشکل مربوط به بخش تخلیه است یا خیر.

دلایل نشتی آب یخچال فریزر هایسنس

دیگر علت نشتی آب از دستگاه در روند تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید باید ساید هایسنس ، می تواند مرتبط با عدم بسته شدن درب آن باشد. عدم بسته شدن و به نوعی باز ماندن درب به علت خرابی لاستیک دور یخچال هایسنس به تجمع رطوبت داخل یخچال  هایسنس و سرازیر شدن آب به سمت سینی تخلیه کمک می کنند.تعویض این لاستیک کمک می کند تا از شر این مشکل به آسانی خلاص شوید. اما اگر در تعویض مشکل خاصی دارید می توانید به یک تعمیرگاه مجاز برای تعمیرات یخچال فریزر هایسنس خود در این زمینه اطلاع دهید.

هایسنس

البته در این حالت و برای بررسی بیشتر در جهت حصول اطمینان می توانید نگاهی به سینی تخلیه بیندازید. به همین سبب باید شبکه روبروی دستگاه خود را برداشته و مسیر تخلیه را بررسی کنید. اگر مشکل از این جهت باشد می توانید مطمئن شوید که با انجام یک تعمیرات یخچال هایسنس در منزل، مشکل شما رفع خواهد شد.

در صورت وجود مشکل برای سینی تخلیه مانند، سوراخ شدگی آن، باید حتما تعویض انجام شود. هر یک از روش های ذکر شده به تنهایی می توانند راهگشا باشند. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید این مشکل را رفع کنید بهتر است تا با تعمیرگاه مجاز توربو سرویس تماس بگیرید. تجربه های کارشناسان این گروه به شما در پیدا کردن مشکل و رفع آنی آن، کمک شایانی خواهد نمود.




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیر یخچال جنوب تهران , تعمیر یخچال در شهرک غرب , تعمیر یخچال در منزل , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر یخچال نارمک , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: